Masz problem z dodzwonieniem się do WIM? Sprawdź operatora telefonicznego
Od 1 marca zmienił się sposób wybierania wojskowych numerów telefonicznych. Dotychczasowy numer wojskowy składał się z sześciu cyfr. Chcąc się z nim połączyć z sieci cywilnej, należało przed takim numerem wybrać kierunkowy „22” oraz cyfrę „6”. Obecnie sześciocyfrowe numery wojskowe należy zaczynać od cyfr „261” (nie wolno ich poprzedzać „22”).
Niektórzy pacjenci nie mogą jednak dodzwonić się na nowe numery. To przejściowy trudności, leżące po stronie operatorów telefonicznych (głównie T-Mobile i UPC). O szczegóły i czas usunięcia tej niedogodności należy zapytać własnego operatora. Chcąc zaś zadzwonić na numery zaczynające się od „261” trzeba skorzystać z telefonu działającego w innej sieci. Jest to problem niezależny od WIM, utrudniający funkcjonowanie zarówno naszym pacjentom, jak i pracownikom szpitala.
Więcej o nowych numerach telefonów wojskowych: http://wim.mil.pl/inne-wydarzenia/1967-zmiana-wojskowych-numerow-telefonow-w-wim?highlight=WyJ0ZWxlZm9uXHUwMGYzdyJd